Hazte Alumno   Área Privada de Alumnos  


Creative Arts Marketing

Título: Creative Arts Marketing

Autor: HILL, Elizabeth; O’SULLIVAN, Terry; O'SULLIVAN, Catherine

Editorial: A Butterworth-Heinemann

ISBN: 9780750657372

Año de publicación: 2003

Páginas: 384

Comentario:

As a comprehensive overview of all aspects of marketing in the sector, Creative Arts Marketing remains unrivalled, and in addition this edition gives new coverage of-


* Current knowledge and best practice about marketing and advertising through new media


* The impact of Relationship Marketing techniques


* A wholly revised and enhanced set of cases


* Entirely revised and updated data on the arts 'industry'


Creative Arts Marketing reflects the diversity of the arts world in its wide ranging analysis of how different marketing techniques have worked for a diverse range of arts organizations. As such it is an invaluable text for both students and arts managers.



Dónde comprar: COMPRAR

_____
www.iart.es participa en el Programa de Afiliados de Amazon EU, un programa de publicidad para afiliados diseñado para ofrecer a sitios web un modo de obtener comisiones por publicidad, publicitando e incluyendo enlaces a Amazon.co.uk/ Amazon.de/ de.buyvip.com/Amazon.fr/Amazon.it/it.buyvip.com/ Amazon.es/es.buyvip.com.


Bidi QR-Code: ver código

Creative Arts Marketing

Valoración
Valoración: /6
Compartir | Recomendar Libro | Ver todas los libros



Programa de Especialización relacionado:

D01.03. Marketing de las Industrias Culturales.
Máster relacionado:

MGC Máster en Gestión Cultural
Libro relacionado:

El Plan de marketing: Cómo elaborarlo con ayuda informática